Tuesday, August 11, 2015

(FIN) PIAN!!!!

miljoonan vaikeuden kautta lähden huomenna (!!!!!!) ETELÄ-KOREAAN!!!!
  miltäkö tuntuu? erittäin hyvä kysymys, en kyllä tiiä. ainut huoli onneks tällä hetkellä on se että miten siel lentokentäl menee ja kuinka nopeesti kuollaan siihen kuumuuteen (rotary bleiseri pääl, represeeeent! mut niin kuuma)
  viimesinä päivinä oon ''juhlinu'' synttäreitä (aka syöny) ja miitannu kavereita.. niin ja tässä pakkaukset alkaa olla valmiina, mulla on noin puolet kamoista mitä amanda ottaa, en tiiä onks sillä sit liikaa vai mulla liian vähän :-D..

oltii sweet vaasas hyvää oli mut kallista

  otan lähinnä perustavarat eli vaatteet, läppärin jne. ainuut ''erikoiset'' on 5 antiperspiranttia (+1 käytössä oleva.. saatte nauraa), mun mikki (nimeltään cabbage paprika) ja mun midi keyboard (nimeltään marshal.. joo nimeen mun soittimet eiks kaikki? mun basso on radish). otan kipparin varmaan käsimatkatavaroihin (ja piuhat matkalaukkuun) se lasketaan soittimeks ja se kumminki on tosi kevyt ja ei ylitä käsimatkatavaroiden sallittuja rajoja!
  mietin eka että otanko ollenkaan musiikkikamoja mukaan mut kumminki vuosi ei oo niin pieni aika ja kumminki sit hajottaa jos tulee tarve.. tosin jos pitää jotain äänittää niin meen varmaa johonki halppisstudioon seouliin lol mut aattelin nyt silti ottaa ton mikin (pieni se on..)

en oo näin siisti pakkaamaan äiti vaati että saa järjestää matkalaukun :-D epämääränen möykky vasemmassa ylänurkassa on pakattu muumimuki, tsekatkaa myös erittäin asiallinen mansikkavihko ja angry birds kansio

tässä mun käyntikortti ja pinssi. en muista montako kumpaakin on mutta jää varmaan reilusti yli..

tuliaiset! appalle, ommalle ja unnille mukit. perheessä on siis toinenkin tyttö mutta se on nyt helsingissä vaihdossa että en sille sitte ostanut:-D salmiakkeja ja marianneja vien varmaan kouluun ku niitä saa moni sitte. rakastan fazerii ja salmiakki on kyllä pahaa mut en itelleni aio kumpaakaan ottaa.. syön sitte jouluna jos kaipaan!

niin.. piti kovaa koko kesä opiskella koreaa mut en mä loppujenlopuks niin paljoo oo sitä opiskellu.. sanastoo eniten ja hangeulin lukemista (luen jo aika nopeesti!) mut kielioppi vähä jääny. mutta paineen alla oppii nopeemmin eikö? oon jutellu vähä koreaks muiden koreaan tulevien vaihtareiden kaa ja host siskojen kaa ja tuntuu et niistä pienistä keskusteluista saa niin paljon irti! miten sit siel koreas?

nyt vielä käyn pankissa, viimeset miittaukset kavereiden kaa, vikat paidat matkalaukkuun ja on jo hyvällä mallilla! lähetään siis huomenna tiistaina ajamaan klo 9 helsinki-vantaalle.

ps. täs kiva kesäbiisi

2 comments:

  1. BAEEEE. Tulee ikävä; ---; Hassua et vuosia seurannu koreavaihtariblogei ja nyt sit sinä. Koita postailla paljon vaik tuutki olemaan kiireinen♡♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo! <3 ja faceen varmaan laitan kuvia pitkin viikkoja:-) <3

      Delete