Saturday, August 15, 2015

(FIN) ekat päivät

tultiin keskiviikkoaamulla ja nyt on lauantaiaamu. lento meni hyvin paitsi en saanu nukuttuu.. amanda vaan kuorsaa mun olkapäällä mut mä en pystyny.. ei väsyttäny yhtään! pitkä ja tylsä lento..

bye finland



alien face

day 1

lentokentäl meni ikuisuus ja hostit+1 rotary odotti meitä sairaan kauan... siel oli niin pitkät jonot!! mut sit vihdoin päästiin läpi ja mä ja amanda sanottiin heipat ja mentiin autoille.

incheon silta

icheon! (icheon ja incheon on kaks eri paikkaa)

baskin robbins ice cream macaron! (lol tää filtteri laitoin instaa..)

mango smoothie (niiiin hyväääää!! unohdin ottaa kuvan nii puoliks juodut jo..) ja unnilla oli sitruuna sooda juttu

day 2

torstaina omma ja mä mentiin käymään koululla! sanoin moikat opettajille ja luokalle ja vastaantuleville ja koirille ja kissoille..
unnin koulu loppu niin mentiin kolmestaan kauppaan. niin paljon ruoka sampleja!! suurin osa hyvää mut oli yks ramyun jutska joka oli tosi tosi hapan!! olin tyhmä ja otin koko jutun heti suuhu mut no sain syötyy...

kaupasssa..

kaupan parkkipaikka

omma osti mulle koulutarvikkeita! ♥ pororo hammasharjanpidike, hello kitty lasten syömäpuikot (naurakaa vaan mut tulkaa ite syömään nuudeleita metallisilla puikoilla) ja kansioita!

vihkoja kouluun ja ala-astelaisten hangeul harjotuskirja

delivery! yangnyeom kanaa ja tavallista fried kanaa. NIIN HYVÄÄÄ!

jälkkäri

day 3 - SEOUL!

perjantaina mentii seouliin.
tällä viikolla on gwangbokjeol (korean vähä niiku itsenäisyyspäivä) joten joka paikas on lippuja! tajusin just et mulla ei oo yhtäkää kuvaa lipuista no jaa..
ennen ku mentiin seouliin haettiin mulle liittymä. siel kaupas oli tosi kuuma ja kesti ikuisuuden mut siel oli söpö koiranpentu! nii että oon vihdoin takas kakaossa ja whatsapissa!

icheonin vuoria (ne on joka paikas)

mul ei oo paljo kuvii ku tyylii kaikki autosta..

mentiin dongdaemun design plazalle ja spottasin chanyeolin... amandan bias



me myös syötiin (olin liian keskittyny syömisee kun kuvan ottamiseen), mentiin mixxmix offline kauppaan ja etittiin ikuisuus citibank automaattii.. käveltiin myös undergrounds shoppailupaikan läpi pari kertaa ja aah siel oli viilee..


mixxmix ja koulushortsit! ryppysiä (kaikki äidit jotka lukee tätä saa hepulin) oli vaikee saada hyvä kuva.. vasemmal koulushortsit ja noi loput on mixxmixistä! vihdoin tennishame (se on L?!?!? mut silti vähä tiukka mut kyl se ny menee)

omma osti samgyeopsal grillin kaupasta nii syötiin sit samgyeopsalii.. NIIIIIIN HYVÄÄÄÄ

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

sen jälkeen mä ja unni mentiin hakee jätskii kaupasta (myös tosi hyvää!!!) ja sit tehtiin hangeul harjotuskappale. myöhemmin skypetettiin sujin kaa ja odotettiin et show me the money alkaa

hangeul harjotuskirja! mennän joka päivä yks kappale unnin kaa

tänään syödään mcdonalds ja nukutaan.. maanantaina kouluun! eka päivä!

moi moi~

No comments:

Post a Comment