Monday, August 3, 2015

(FIN) 8 päivää!!!!


caramel frappe helsingistä... istuin kampin mäkissä pari tuntii venaas amandaa :-D

lähtö lähestyy kovaa vauhtia.... 11.8 noustaan amandan kaa koneeseen... oon tehny pakkauslistaa mutta jotenkin tuntuu kaukaselta vielä. ehkä tulee paniikki sitten edellisenä päivänä?
  niin oltiin siis helsingissä hakemassa viisumeita mutta turns out EI TARVITAKKAAN NIITÄ! ne hankitaan meille koreassa.. vähä ärsyttää kun mentiin ihan turhaan helsinkiin asti (kallista!) mutta oli ihan kiva shoppailu- ja hengailupäivä.
  oon jutellut kakaossa host-siskon kanssa joka tulee helsinkiin vaihtoon! se on tosi mukava. suomeen tulevat vaihtarit tulee tänä viikonloppuna suomeen ja sunnuntaina alkaa leiri ja sitten 8.8 perheet hakee ne karkusta. mun kaupunkiin tulee taiwanista tyttö!

 vaasa

kamppi, helsinki

muuten kaikki lähtövalmistelut on tehty, huomenna ostetaan vakuutus, tällä viikolla ostan loput tuliaiset, sitten vielä antihistamiinia ja maitohappobakteeria ja taitaa olla kaikki. niin ja valuuttaa pitää vaihtaa..
  ja mulla on tässä muutama tyhjä päivä niin yritän opiskella koreaa.. jotain basic lauseita ja vähän kielioppia lisää. ja opettelen ulkoa kaikki lauseet miten esittelen itteni, että hei mun korean name on x oon näin ja näin vanha. täytän muuten nyt 8.8.2015 16v, sitten ku meen koreaan oon korean age 17v, sitten kun vuosi vaihtuu koreassa oon korean age 18v, ja sitten kun tuun takas suomeen oon taas 16v kunnes sitten täytän 8.8.2016 17v. SEKAVAA?!
  laitan vielä pari pv ennen lähtöö pakkauksesta, bleiseristä ja tuliaisista kuvia (ku ei mul niitä vielä oo.. :-D)! ja jos kiinnostaa joku tietty juttu mistä haluaisit lukea niin kommentoi vaan tohon alle rohkeesti!! kun on ite lähdössä niin ei jotenkin osaa ajatella mistä kertois (en mä ainakaan! haha).

byebye!!

1 comment: