Wednesday, October 7, 2015

(FIN) vähän syyskuusta


sori että en oo saanu kirjotettua pitkään aikaan, eka kännykkä oli rikki ja sitte kun sain sen korjattua läppäri ei toiminu...
teen kohta arkipäivä-postauksen mutta tässä vähän kuulumisia :-)

oltii seoulis häissä josta ei oo kuvii koska oon tyhmä:D..

kfc on uus koti

cgv on semmone leffateatteriketju

ediya on mun vakimesta ku pitää venaa frendii

kakaotalk hammastahnaa..!!

jenni joka oli viime vuona suomessa vaihdos asuu kans icheonis ja hengattii!

mentii sen asuinpaikan johonki tapahtumajuttuu nam nam

mitä mä teen kotona

mun poikaystävä jonka jenni osti mulle ♥

perunapizzzaa

edustavat kuolleet D3600 vaihtarit

mu kimchi

random ruokaa ja kallista kalaa 

yoger pressos kfc ranskalaisten kaa oltii aika badass

pitää venaa kuukausii et on tarpeeks kylmä tälle mut silti ostin

alevanssit ja aleluomivärit !!!


kimbap ja manduu koska miksei

SEOUL

sairas







you are here cafe oreo smoothie on 10/10

lushis koska moe osti sen poikaystävält tuoksuvan shampoon ( ♥ so cute)

minimaliikkka

söin kaks koska kahvila

höhöö

 SCHOOL





eiks oo siisti kaappi

miks näytän joltai rikkaalt yksityiskoulupojalt

tietäjät tietää

frendin essu päällä :-D meillä on siis keramiikkaa varten tollaset essut suojaas vaatteita

wheel throwing

ei meidä koulus mitää meikkejä tai linssejä..??






en kuivaa hiuksii aamulla jos huomaatte




belgiavaihtari moe



industrial keramiikkaa lolz

ruokajonossa mallihetkiä

mul on aina keramiikkatunneil selfiehetkiä










mentii suwonii hakee id kortteja ja viisumia mulle nii saatii lintsata koulust!!!!!

oli hauskat hetket ku mun frendin nimi on kim chan

lisää ruokaa koska aina pitää syödä

gong cha ja en ees ostanu bobaa

meille sanottii et pitää venaa 4h mut venattii 6h

korean opiskeluu

No comments:

Post a Comment